Om mig

* jag älskar avokado, absolut något av det godaste som finns!

* ägg är något av det värsta jag vet.

* min dröm just nu är att ha långt blont hår, och jag är på god väg ;)

* jag har storlek 36-37 på mina skor.

* jag saknar 6 tänder som aldrig kommer växa ut, mitt käkben är så kort och tunt att mina tänder inte sitter fast ordentligt.

* jag skulle aldrig kunna leva utan potatis, potatisklyftor, potatismos, potatisgratäng.... Mmmm... Listan kan bli lång.

* jag skulle aldrig kunna välja ut En favorit film då jag ser på alldeles för många och får nya favoriter hela tiden beroende på mitt humör m.m

* mina absolut favorit serier är The vampire diaries och gossip girl.

* jag älskar att läsa, bästa känslan att försvinna in i en annans liv i en annan värld.

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0