Onsdag

Hallå på er!

Vaknade hyffsat tidigt idag, kunde ju sov näst intill så länge jag ville.
Har iallafall fixat mig och ska snart fortsätta packa och byta om.

Klockan 14:16 tar jag bussen in till Göteborg för att möta upp Kenneth, vi får väl se vad vi hittar på men det ska bli kul att träffa honom.
Sedan sover jag hos mormor, vet inte hur många dagar än eller om det bara blir till imorgon... Men det blir nog bra :)

På lördag kommer Hedvig med familj hit på kalas för Alex och Malin, ska bli så Himla skönt att träffa Hedvig! <3

Kommer inte ha internet hos mormor om jag inte snor hennes data ;) så vi hörs när jag kommer hem.

Puss

Har just nu ansiktsmask och sedan så ska jag sminka mig ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0