What a beautiful day!

Hej och förlåt för min frånvaro, har hänt väldigt mycket det senaste, och mår inte alls bra.

Orsaken/orsakerna till varför jag mår dåligt och är allmänt frånvarande tänker jag inte dela med mig av här på bloggen.
Men någon gång kanske jag gör det.
Jag är iallafall väldigt deprimerad och sover knappt på nätterna pågrund av mardrömmar m.m och därför har jag tvingat Ida att sova hos mig tills jag mår bättre.
Är sjukskriven från skolan tillsvidare och ska till en psykolog om några veckor, så allting kommer bli bättre så småningom!

Imorgon åker en del av familjen på semester, nämligen Jag, Malin, Ida och Pappa till Värmland Visby.
Kommer vara där med släkt och vi har inget direkt hem datum än, åker troligtvis hem på onsdag eller torsdag.

Då jag redan har packat klart har jag tänkt sätta mig vid datan och fixa lite inlägg inför veckan då jag inte kommer prioritera bloggen där upp.

Vi hörs, PUSS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0