X factor

Hej!

Mina planer gick upp i rök när jag bestämde mig för att titta på x factor UK säsong 7 där one direction är med... Jag blev nämligen fast framför datan och har suttit där i stort sätt hela dagen ;) hehe, men dem är ju riktigt bra och man fastnar väldigt lätt för deras personligheter...

Vårt trådlösa nätverk är cp och har varit i mer än en vecka nu, det är sjukt jobbigt då det ena sekunden funkar och sedan bara stänger av sig.
Kan tex inte ligga i min säng och hålla på med internett längre vilket är en stor anledning till varför bloggandet inte är bra.

Nu resten av kvällen ska jag se på tv och sedan försöka se på serier på datan i mitt rum, funkar inte det får jag väl läsa istället.

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0