En bra vecka

Hej på er!

Har varit en bra vecka med mycket slit, har träningsvärk plus så sjukt ont i magen att jag bara vill försvinna.

Igår vid 18:00 blev iallafall jag och Malin hämtade efter några dagar på Hagård Hästgård, åkte direkt till Thomas där det blev film och Tacomys.

Nu har jag varit ute och tagit hand om mina egna små hästar, var lite skönt att bara behöva mocka två boxar än minst åtta ;)
Så nu ligger jag i sängen för att sova och så ska jag verkligen se till att njuta dem sista lovdagarna innan skolan börjar på tisdag...

Puss, hörs imorgon

Bild: fyra bilder från jobbet,
1: åt räkor andra dagen vi var där
2: en utav hästarna som går på lösdriften precis utanför stugan
3: lilla Charlie
4: duktiga Malin som har hjälpt till otroligt mycket



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0