I don't know what I feel anymore

hej

Varit hemma från skolan idag och blir säng liggande imorgon med, min hals dödar mig och min näsa och mina öron är som tur är lite lättare att så ut med.
Förutom en fruktansvärd hals så har jag feber, så jag har tillbringat hela dagen i sängen och som tur är köpte jag Femtio nyanser av frihet igår som nu 605 sidor och ca 10 timmar senare är utläst.

Så ja där har ni i stort sätt min dag...


Nu ska jag sova och hoppas att huvudvärken, halsontet och febern är bättre imorgon.

Har mycket att tänka på just nu så jag sover dåligt och lite, vet därför inte hur uppdateringen kommer vara imorgon då jag ska försöka ta igen den sömn jag missat de senaste nätterna...

Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0