Balen

Godmorgon!

Balen igår blev jätte lyckad, jag tror att alla hade roligt och det hoppas jag verkligen!
Alla var jätte fina och de flesta hade nästan alltid ett leende på läpparna.

En sak som jag tyckte var jätte kul var att se Alex med hans killgäng, haha, man såg verkligen hur alla trivdes med varandra och dem skrattade och skämtade hela tiden, ingen var utanför utan alla var verkligen en del av gänget. Super kul att se!

Jag var ju där och hjälpte till att servera maten m.m så jag kunde inte ta hur mycket kort som helst men lite blev det allt.

Och ja, maten var hur god som helst!
Till förrätt fick dem tre olika snittar, vet att en var med lax för det var den jag smakade på ;) men tror det var en med räkor och en med skinka på.

Till varmrätt var det potatisgratäng, kött, rödvinssås och en super fin sallad med jordgubbar och melon i.

Och till efterrätt var det hembakad kladdkaka som Eva (en mamma som var med och serverade) hade bakat, hon hade även gjort en god hallonsås och så hjälptes vi åt att vispa grädden på plats.
Under hela middagen bjöds det på läsk och vatten och maten kom ifrån Blommigt och Prickigt som ligger i Hyssna.

När dem hade ätit upp, tittat på lite bildspel m.m så blev matsalen till ett dansgolv. Då bjöds det på chips, ostbågar och saltapinnar.

Vid halv tolv blev alla hämtade och vi "vuxna" städade och donade.

Väl hemma pratade jag med mamma och pappa, tittade på bilderna och tog bort sminket, gick väl och la mig vid halv ett eller något så det blev en lång sovmorgon idag ;)

Nu ska jag äta frukost och så hörs vi senare!

Puss

Bild: jag hade på mig en hög svart kjol och en vit blus som jag stoppat in i kjolen, hade med mig ett par vita klackskor men jag hade på mig ett par svarta ballerina hela kvällen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0