Breakfast

God morgon!

Usch, inatt har jag inte sovit särskilt bra alls, inte kunnat slappna av helt tror jag så jag låg kvar i sängen längre än vanligt.
Nu har jag nästan precis ätit frukos så nu sitter jag och myser med Spyker, eller ja, han är lite för intresserad av alla flugor som stör honom när han försöker sova så det går som det går ;)

Pappa behövde varken sova kvar eller jobba idag, så idag blir det en städ dag... Låter inget vidare men det blir nog inte så farligt.

Blir det bättre väder ska Zara och hennes två kattungar få komma ut, den ena har vi döpt och den heter Dumbo men den helt svarta är ännu namnlös...
Skall ta massa kort på dem för så här söta kattungar har vi aldrig haft, båda är långhåriga och gosiga och älskar när man kommer och gosar med dem.
Den svarta har till och med lärt sig att om den ställer sig på bakbenen och sätter framtassarna mot våra ben och sedan låter klorna göra sitt jobb så får man komma upp i knät och få pussar, haha en riktig skit unge ;)

Dumbo är eftersläntraren utav kattungarna, den svarta är redan "stor" och har sedan en vecka tillbaka kunnat gå utan problem, det var även den svarta som öppnade ögonen först medan Dumbo mer är tjock och liten vilket gör att den har lite mer problem med att gå, haha bakbenen följer inte riktigt med så som det gör när kattungar börjar lära sig att gå ibörjan men snart är den precis lika duktig som sitt syskon.

Nu ska jag sluta babbla om våra kattungar och så hörs vi senare!
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0