Göteborg

Varit en riktigt bra dag, än så länge iallafall ;)

Gick upp vid åtta imorse, hade tyvärr gått och lagt mig liiite för sent igår så jag var helt död när pappa kom och väckte men nu är jag pigg och glad.

Började med att åka och hämta en ny vattenberedare och sedan åkte vi till mormor.
Fikade och sedan fixade pappa med hennes tv medan jag och Ida grävde upp blommor som vi skulle ha med oss hem.
Däremot så ringde pappas telefon vid tolv tiden och då var det hans chef som undrade om han kunde komma och jobba, blev ju att skynda sig lite så nu är vi hemma och pappa ska snart åka bort till jobbet.

På pappas jobb jobbar man ett helt dygn, så börjar man åtta på morgonen slutar man åtta på morgonen dagen efter så vi barn är troligtvis ensamma hemma till imorgon då mamma är med jobbet på någon grej ;)
Haha jaja svårt att förklara men om pappa behöver sova kvar så är vi barn ensamma hemma, grymt!

Ja vad händer mer idag då?...
Jo vi ska plantera blommor, ta kort på katterna och sedan får vi se lite. Hoppas ni får en toppen tisdag.

Puss

Bild: Jag på båten påväg hem från Danmark och det är pappa som har tagit bilden :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0