Hallon & jordgubbar

Åkte med pappa, Ida och Malin till Jingsjön, var däremot bara Ida som badade men ändå ;)

Påvägen hem köpte vi med oss en kartong med jordgubbar och tre små burkar med hallon.
Så när vi kom hem satte vi oss ute och åt bär med grädde och socker, riktig sommarkänsla!
Glömde ta bild med mobilen så jag tog kort på kameran där jag tog några kort och så får jag visa dem på riktigt när jag fört över bilderna från kameran till datan.

Var borta och lämnade Grazie hos Rickard då Karin kommer hem ikväll, vi fyllde även på vatten hos hästarna och borstade och kollade deras hovar.

Vi ska dit efter maten för att mata hästarna, och ikväll blir det troligtvis att kolla på film med Malin och Ida.

Nu ska jag fortsätta med maten, grillat kött, bläckfiskringar , pommes, (bakpotatis till mig) , avokade och god sallad blir det idag, vattnar sig i munnen bara jag skriver det ;)

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0