Kärlek

Åh är så lycklig just nu, det är sommar, solen skiner, jag har fått en fin bränna och planerna för detta sommarlov låter så himla bra!
Finns ju självklart saker jag mår dåligt över och ångesten och smärtan finns ju fortfarande kvar, men just nu bryr jag mig inte så mycket över det.

Ikväll blir det filmkväll med Malin och Lena, ska försöka få pappa att köra så vi kan köpa något gott att äta men annars klarar vi oss utan att gå upp något extra kilo ;)

Var ute och cyklade med Alex mitt på dagen, blev en alldeles lagom första runda som vi ska göra längre och längre med tiden. Det var skönt att ut och röra på sig och nu har jag verkligen tänk köra järnet igen, får väl se hur länge det håller, haha...

Ja, livet är allt bra grymt ibland. Och jag hoppas att ni har det lika bra!

Puss



Kommentarer
Lena

Det är blir ju inte sommarLOV för dig utan bara sommar då du varken jobbar eller studerar!!!

2013-06-10 @ 11:22:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0