Nationaldagen

Hehe, är jag en dålig svensk om jag helt hade glömt av att det är nationaldagen idag?
Vi började prata om det igår och Malin blev rätt arg när jag inte hade en aning om vad dem pratade om, menmen bättre sent än aldrig eller? ;)

Inatt vid ett väckte pappa mig och kollade om jag skulle följa med och hämta Alex och David vid flohult, så jag studsade upp och så åkte vi, jag hade nämligen bett honom väcka mig när Alex ville hem så jag låg och sov med kläder och allt.

Nu ska jag fixa i ordning frukost och sedan gå ut och sätta mig, vid ett kommer Peter, Petra, Nils och Lisa hit, vi ska grilla massa gott och sedan vid fem ska vi till Sätila och fira nationaldagen. Kommer bli en toppen dag!

Vi hörs senare, puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0