Sommarlov!

Nu är det sommarlov, jag har ju haft det ett bra tag nu men jag har tänk att mitt riktiga sommarlov började samtidigt som mina syskons, vilket är idag!

Har fått massa bilder och det var en riktigt bra avslutning.
Det var allt några som grät i Alex's klass, själv var jag nära på att också börja gråta när jag såg hur vissas ögon svämmade över av tårar.

Mormor kom hit vid halv ett så jag väljer att stanna hemma ikväll, skulle egentligen med Malin till minga i mark och titta på Hägring men jag vill hellre stanna hemma och grilla med familjen.

Imorgon kommer morbror med familj hit, ska grilla och åka till Sätila på eftermiddagen, kommer bli en bra dag och jag hoppas att vädret blir liite bättre än vad det är idag.

Nu ska jag äta lite chips och bara ta det lugnt ;)

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0