Sun

God morgon på er, hoppas att ni sovit gott!

Vaknade för någon timme sedan och har ätit en dunder frukost, nu ska jag bara blogga klart och sedan gå ut och lägga mig i solen, i år ska jag bli så brun jag bara kan bli!
Något som är jätte jobbigt är att mina ben har jätte svårt att få färg, mina armar och bröstkorg verkligen drar åt sig all färg medan benen typ skjuter bort det, haha sjukt segt ;)

Idag händer inget speciellt, förutom att jag och Alex ska ut och cykla, testade Malins cykel igår och jag får väl tvinga mig själv att cykla för Alex skull för jäklar vad ont i knäna jag fick... Vet inte om det beror på att sadeln var för låg eller om det var för att mina knän inte håller för cykling men det återstår att se idag.
Så önska mig lycka till!

Nej nu ska jag sluta babbla och ta med mig några jordgubbar ut i solen. Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0