Today

Nästan precis kommit hem från en cykeltur med Alex, och jäklar vad ont i rumpan jag har, haha ;)

Cyklade iallafall bort till hästarna så det blev inte en jätte lång runda, smörjde in Rullan och borstade Celika.
Rullan är så jäkla fin i år, vi köpte ju två schampon på Ullared, vi har använt ett utav det ca fem gånger och det har verkligen hjälpt!
Idag var hon lite svullen på svansroten så jag smörjde in henne för säkerhetsskull, man såg ju att hon hade varit och kliat sig mot något träd men hon har inga sår alls! Så himla kul att vi har hittat salvor och grejer som verkligen hjälper, haha det tog bara 16 år ;)

Nu ska jag träna lite, situps m.m och sedan hade jag tänkt baka kladdiga choklad muffins som vi kan äta imorgon.

Ska nämligen till Göteborg imorgon, först ska vi till mormor och fika och fixa lite i hennes lägenhet och efter det ska vi hämta en ny varmvattenberedare.
Så blir att gå upp vid åtta imorgon och då hinner jag inte baka innan det ;)

Vi hörs, puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0