Underbart!

Åkte till Härsjön vid tolv, badade och solade och så fikade vi, var hur mysigt som helst!

Vid tre tiden kom mörka moln över stranden och tillslut så började det åska, blev att packa ihop fort och att åka hem.

Väl hemma så plockade jag och Malin blommor som vi satte på Nougats grav (han dog inatt... RIP<3)
Jag har tänkt köpa någon blomma som vi kan plantera där men än så länge får det stå plockade blommor där :)

Ikväll ska jag och Malin ha en liten spa kväll, vi har blivit riktigt torra av allt badande och solande så det behövs verkligen! Jag ska även måla våra naglar och fixa och hålla på, grymt.

Bjuder på massa bilder från dagen, puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0