Words are very unnecessary, They can only do harm

Inget vidare väder idag, så vi tar ut kattungarna en annan dag istället, anledningen till varför vi ska vänta är så att det blir så fina bilder som möjligt annars hade dem ju kunnat komma ut när som helst egentligen, men känns roligare att vänta så att allt stämmer.

Städningen är klar här hemma och mamma är tydligen på väg hem nu, pappa och Malin står i köket och bakar, Ida jobbar matte, Alex sitter vid datan och spelar och jag sitter och bloggar.
En helt vanlig dag helt enkelt ;)

Sitter och tittar på kläder, har hittar lite som jag känner att jag skulle vilja köpa nu till sommaren men kräsen som jag är vet jag redan nu att jag inte kommer köpa det hur mycket jag än vill. Jag älskar att veta att jag kan köpa kläder men jag hatar att köpa det... Yes ;)

Och jag är så jäkla sugen på glass, framförallt mjukglass med tuttifrutti strössel men också på snickersglass, jag är ju laktosintolerant så det var sjukt länge sen jag åt dem nämnda glassarna ... Men i sommar ska jag äta dem ändå, jag får väll skita i att jag får ont i magen ;)

Vi hörs, puss

Bild: världens godaste glass som vi köpte i Danmark! Smakerna är blåbär, vattenmelon och nougat och det bästa var att jag inte fick ens lite ont i magen :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0