En toppen helg är snart slut...

God morgon alla fina!

Haft en riktigt bra helg, åkte ju till Skene i fredags och mötte upp Therese, blev en snabb vända hem till henne och sedan åkte vi vidare till Borås.
Gick i massa affärer, själv fick jag bara köpt nytt smink men Therese hittade lite kläder.
Åt på McDonalds, skit dålig service men snygga killar så det gjorde inte så jätte mycket, hehe ;)
Köpte godis på hemmakväll och sedan åkte vi hem till Therese, bäddade och la oss sedan och kollade på film, riktigt konstig film men Johnny Depp regerade som vanligt.

Blev avsläppt vid busshållplatsen igår vid halv 2 och då blev det bara hem och fräscha till sig lite för att sedan åka till Göteborg.
Köpte lite bra att ha på Biltema, blommor till mormor och lite påskpynt till morfars grav inne på Blomsterlandet.
Åkte sedan vidare till mormor där vi fikade och pratade i någon timme, åkte sedan till graven och tände lite ljus och så.

När vi kom hem satt pappa ute i kylan och grillade, min älskade pappa <3
Så igår blev det grillat för första gången i år, inte ätit så god mat på länge, fick typ tvinga mig själv att sluta äta, haha ;)

Efter det vet ni ju vad jag gjorde, satt och spelade kort och spel med familjen, mysigt.

Nu ska jag kolla på film med Malin, så vi hörs sen.

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0