I'm feeling better

Mådde inte kanon när jag vaknade imorse, var trött och seg i hela kroppen och huvudet var väl inte mycket bättre ;)
Ångrade att jag ens gått upp ur sängen när jag väl hade fixat mig frukost och satt mig framför tv...

Men sen tog jag Spyker på en promenad i vårvädret och nu mår jag så mycket bättre igen!
Tänk vad friskluft och lite sol kan göra, och idag känns det verkligen som att våren och sommaren är nära :D

Det bästa just nu är att träningen inte ens är jobbig mentalt, jag har liksom kommit över den spärren så nu gör jag det bara, utan massa mental övertalning.

Nu ska jag sätta på någon bra film och bara ta det lugnt tills det är dags att träna.

Puss

Bild: Två bilder från gårdagens promenader, vädret var inte alls lika bra som det är idag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0