Sometimes I get a good feeling

Tjenare tjenare!

Så här trött som jag är nu har jag inte varit på riktigt länge, vill däremot hålla mig vaken en liten stund till iallafall...

Idag har jag kollat på film, tittade på The vow (älska mig igen) och på The hunger games och båda två var mycket bättre än vad jag hade förväntat mig!
Började titta på Älska mig igen en annan gång men tyckte den var tråkig och tittade inte klart på hela, men där hade jag väldigt fel ;)

Var även och tittade när Ida spelade basket och när jag kom hem blev det PW med Alex och Spyker och efter det 15 minuter på träningscykeln.

Nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och bara tar det lugnt, och det är precis vad jag tänker göra resten av kvällen :)

Puss

Bild: tagen utav mig uppe i Värmland



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0