Spring

Gooood morgon!

Sitter och äter plättar, gjorde dubbelsats så har precis stått och gjort typ 100 plättar, bara att äta helt enkelt ;)

Idag känns det verkligen som vår, vet inte om det är så varmt som det ser ut att vara ute men man kan ju hoppas...

Har faktiskt tittar på några bikini, har ju typ 5 stycken men ingen som sitter perfekt, så har tänkt köpa iallafall en ny till sommaren.

Uppdaterade aldrig igår då jag inte hann på dagen och på kvällen kände jag mig inte bra alls så jag gick och la mig vid nio, mådde illa och var bara helt seg i kroppen.
Men nu efter en natts sömn, en mardröm och en god frukost är jag pigg och glad :D

Hörs, puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0