A good day

Åh vilken bra dag det varit, och shit vilket härligt väder!

Var så himla varmt när vi åkte bort till Karin förut så vi skött upp promenaden och satte oss och pratade med Karin och Rickard i solen medan hundarna lekte och höll på.

När dem andra kommit hem åt vi äpplekaka som jag och Ida hade bakat, det är utan tvekan den godaste äpplekakan jag någonsin ätit och det går verkligen inte att sluta äta.

Vid fem åkte jag, pappa, Alex och Ida bort till Karin, Alex klippte gräset, pappa gick ut med deras hund och jag och Ida tog varsin häst på en liten promenad.
Jag tog Lixsa och Ida tog Celika och så gick vi en runda på ca 35 minuter, Lixsa lunkade på i lagom tempo och tog några grästuggor här och var medan Celika travade större delen av promenaden samtidigt som hon nästan alltid hade något att tugga på.
Tog inte med mig mobilen så jag har inga bilder att bjuda på men shit vilken fina bilder det hade blivit, solen sken, mycket vitsippor, hästarna hade öronen spetsade framåt så nästa gång vi går där skall jag ta massa kort!

Nu ska vi äta grillat, puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0