Funderingar

Usch min handled har inte blivit bättre än, får hoppas att den inte gör lika ont i morgon bara...

Har lite funderingar, funderar nämligen på att ta bort denna bloggen och starta en ny, jag menar, jag har haft denna bloggen sedan 2010 eller något sådant och jag är inte samma person som jag var när jag startade den.
Hade varit kul och skönt att börja om från början och göra det bättre.

Men jag skall tänka lite på det och ni får gärna säga vad ni tycker :)

Imorgon har jag tänkt kolla runt lite på nytt namn, design m.m och sedan får vi se vad som händer.

Nu ska jag väl snart gå och lägga mig, så vi hörs mer imorgon.
Puss



Kommentarer
penis

Hejhejhej

2013-05-15 @ 10:57:13
Klara

Du skrev att du skulle skriva om ditt förflutna och sånt för ett tag sedan. Men det kom aldrig upp som du lovat, när kommer du skriva det?

Svar: Jag har tänkt starta en ny blogg och det är därför jag har väntat för jag har tänkt planera in det så att det passar in med starten för den. Sedan fick jag ingen respons på mitt inlägg om det och då antog jag att det inte var något som ni var intresserade av. Allt är lättare om man får lite respons förstår du ;) men tanken är att det kommer upp snart :)
Emma Palmgren

2013-05-15 @ 16:33:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0