Haha skrattretande <3

Hej Malin och Sara kul att ni har hittat till min blogg, tänkte ta och svara på era bittra kommentarer och hoppas att ni kan slösa några sekunder av er värdefulla tid och läsa noggrant :)


Kommentar: Men herregud. Du sitter hemma HELA dagarna och sen klagar du på att bli väckt klockan 8?? Jag hoppas innerligt att de du söker jobb hos hittar din blogg och läser det här. Du borde åtminstone jobba om du inte går i skolan men nej, du ligger hemma och sover.
Skandal!

Svar: Om du läser mitt inlägg så ser du att jag blir väckt av sms, kan jag få ditt nummer så ska vi se hur kul det är att bli väckt av ett sms när man inte behöver gå upp?
Problemet var ju att skolan dragit ut på något dem skulle gjort med en gång när jag slutade inte att jag blev väckt klockan åtta, det är liksom inte intressant för mig att veta att dem saknar några på stalltjänsten då jag inte går på skolan längre.
Jag är van vid att gå upp klockan 5 på morgonen så hade jag haft något att göra klockan åtta på morgonen hade det ju inte varit samma sak.
Och jag ser att du bara läser det du vill läsa för jag är inte alls hemma hela dagarna, jag är och hjälper till i ett stall varje dag, jag går ut med min hund m.m

Haha och när det gäller jobb biten så hoppas jag att dem läser min blogg, varför inte liksom?
Vad tror du är värst att jag är morgon trött eller att jag hade varit ute och festat varje dag och skrivit om hur full jag blev m.m Jag kan ju gissa på det sist nämnda ;)
Sen är tanken att jag ska jobba men jag behöver ju ett jobb också eller hur? Jag kan ju inte trolla fram ett.

Puss & kram på dig Malin

Kommentar: Kanske ska se till att ni kan ta hand om de djur ni redan har?

Svar: Jag vet inte riktigt vad du menar med din kommentar då vi tar hand om alla våra djur vi har men visst för du verkar ju veta så mycket om mig och mina djur och hur jag tar hand om dem :)

Kommentar: Vadå "hjälpte till"?
Hur många kan det behövas för att utfodra 8 hästar?

För övrigt heter det fodra inte mata...

Svar: My bad, men du förstod vad jag menade eller hur och det betyder ju precis samma sak visst?
Haha ja det går ju lite fortare att vara många, jag och Karin tog varsin kärra med mat (ursäkta FODER) vilket går snabbare än att Karin skulle behöva gå fram och tillbaka som hon annars gör varje gång och med tanke på att vi redan var där så var det väl snällt av oss att hjälpa till.
Du verkar vara en god medmänniska :)
Jag förstår inte hur någon kan komma på att kommentera något sådan bara för att vi hjälper våran kompis med att mata hästarna men nu vet du att det bara är att skriva så kan vi nog hjälpa dig med något också, för det är sådana vi är, goda omtänksamma människor.


Kommentar: Ja, vi vanliga människor börjar jibbet vid 7 och de i din ålder är på väg till skolan vid den tiden. Men du verkar ju bara ligga hemma och sova.

Svar: Och ändå har du tid att kommentera på min blogg, jag känner mig hedrad :)
Nä vet du vad, nu ska jag nog minsann ta mig en tupplur.



Än en gång, kul att ni hittat min blogg men är ni bara här för att ni inte har något bättre för er än att kommentera massa onödig skit så är ni inte direkt välkomna att fortsätta läsa. Dessutom verkar det ju som att jag har ett ointressant liv enligt er då ni tror att jag bara sover hela dagarna så varför läser ni mina inlägg?

På era kommentarer verkar det som att ni är vuxna (eller iallafall äldre än mig) och hur sjukt är det inte att ni är inne på en 18 årings blogg och hackar på henne av någon konstig anledning.
Tala om vem ni är och vad era problem är så kan vi prata mer, för alla har vi problem och alla löser dem på olika sätt så är det här erat sätt att ta hand om era personliga problem kanske det är dags att tänka ut ett sätt som inte inkluderar mobbning.

Jag bloggar för att dela med mig av mina erfarenheter men mest för att jag tycker att det är kul.
En nackdel med att blogga är ju självklart alla hat kommentarer men det betyder inte att vi bloggare skall acceptera det.
Jag har kommit långt med min självkänsla och verkligen jobbat på att stärka mitt inre så era kommentarer sårar inte mig som jag antar att ni hoppats att dem skulle göra, tvärt om så är dem skrattretande, För JAG vet sanningen.

Puss och kram :D



Kommentarer
julia

Hur kan ni ens med att kommentera såhär?! Emma är så modig som vågar lämna ut såpass mycket om sig själv som hon faktiskt gör. Och då ska ni några avundsjuka tjejer kommentera och hacka ner ännu mer på Emma, fattar ni inte att hon mår dåligt av det? Usch ni som kommenterat borde verkligen skämmas!!

2013-05-13 @ 18:12:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0