Helg

God morgon!

Skrev ett inlägg igår men det kom tydligen inte upp, lite segt menmen...

Iallafall så är allt bra, Grazie (?) sov hos mig och Ida inatt och det gick bra, blev väckt några gånger för att hon låg och slickade mig i ansiktet, inte särskilt mysigt men hon är söt ;)

Gick upp lite innan sju och tog en promenad med henne och sedan åkte jag och pappa till hästarna för att mata och fylla på vatten.

Nu är vi hemma och har ätit frukost, hundarna ligger och sover och jag och pappa ska snart gå ut och sätta oss beroende på vädret.

Vid ett ska jag ta bussen till Sätila för att bli upphämtad av mamma, Jag, Ida, mamma och Malin ska till Skene för att handla och sedan åka och kolla på skor.

Vi hörs, puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0