Irriterande

Något som jag stör mig ganska mycket på just nu är att skolan fortfarande inte har tagit bort mig från stalltjänst sms listan, denna veckan har jag blivit väckt iallafall tre gånger vid åtta tiden av att dem saknar folk på stalltjänsten, fyra gånger med idag i för sig.
Och så kul är det inte att bli väckt i onödan.

Iallafall, solen skiner och det ser inte ut att blåsa jätte mycket vilket jag hoppas att det inte gör. Har inga planer för dagen men jag hittar väl på något ;)

Vi hörs, puss på er

Bild från igår, tavlorna som ni skymtar i bakgrunden har pappa tagit när han jobbade som fotograf. Och det är Ida som sitter vid bordet :)



Kommentarer
Malin

Men herregud. Du sitter hemma HELA dagarna och sen klagar du på att bli väckt klockan 8?? Jag hoppas innerligt att de du söker jobb hos hittar din blogg och läser det här. Du borde åtminstone jobba om du inte går i skolan men nej, du ligger hemma och sover.
Skandal!

2013-05-13 @ 14:17:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0