Min regniga söndag

Visst att jag tycker om att ha rätt men idag hade det varit helt okej om jag hade fel...
Regnet bara öste ner på oss den sista timmen, som tur var höll det upp till ca 15:00 istället för vid 12:00 som det stått på SMHI så vi behövde bara vara ute i regnet i ungefär en timme.

Iallafall, Idas lag (biggest loser) vann 5 av 6 matcher och den sjätte blev oavgjort ett-ett, dem spelade hur bra som helst och jag tog massa bilder.
Ida har ju inte spelat fotboll så mycket så hon var inte riktigt lika pang på som dem andra utan hon var väll lite mer hopp och studs, haha bra förklaring men så var det faktiskt ;)
Hon spelade däremot mycket bättre den sista matchen i ösregnet så hon försökte verkligen lära sig av dem andra.

På vägen hem stannade vi vid Lygnevi så Ida kunde bada/duscha, hon var väll inte riktigt beredd på att vattnet skulle vara så kallt som det var så det var snabbt upp igen ;)

Väl hemma åt vi mat, åkte bort till hästarna och nu tittar vi på hockey, Sverige leder med 2-1 så pappa är vid skrivandes stund tyst och glad.

Lixsa fick en extra vilodag idag, hade planerat in att rida ut men vi kom ju hem såpass sent och känns inte jätte kul att rida ute i regn och åska...

Vi hörs, puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0