Perfekt

Åh herre vilken bra helg det har varit!
Tagit massor med kort och imorgon ska jag tillbringa min dag med att redigera alla bilder, så dem kommer upp imorgon troligtvis.

Iallafall, vi åkte till mormor i fredags, jag och Ida stannade kvar och sov över för att gå upp halv sju på lördagen, tog buss och spårvagn och mötte sedan upp resten av familjen vid båten.

Ja... Väl på båten så tog jag mycket kort på havet och alla som var med, vi spelade, handlade, åt och lyssnade på bra musik.
Det var bara jag, Malin, Ida och pappa som gick i land i Fredrikshavn, vi hade bara ca en timma på oss och det var ju en bit att gå, men det var kul och vi köpte Världens godaste glass, helt seriöst det var som att vara i himmelriket!
Påvägen hem blev jag väldigt trött, blåste mer så jag blev lite sjösjuk men efter en kort vilostund var jag pigg och glad igen :)

Jag och Ida sov ju hos mormor inatt igen, kollade på tv igår när vi kom hem bara men annars så gjorde vi inget.
Idag gick vi upp vid tio, åt frukost och gjorde oss i ordning och sedan gick jag och Ida ut i solskenet och tog lite kort.
Är ju morsdag idag så vi åkte hemåt vid tolv, åt grillat kött och tårta till efterrätt.

Ida skulle ha träningsmatch idag så jag, Ida och pappa tränade lite ute i den mockade hagen innan vi åkte bort till träningen.
Mormor började frysa efter en timma så hon begav sig hemåt och nu är mormor hemma hos sig medan hela familjen Palmgren är hemma hos oss.

Nu kollar jag på fotboll, äter solrosfrön och god choklad från båten.

Resten av kvällen kommer jag bara ta det lugnt, har en hemskt mensvärk så choklad är min räddning ;)

Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0