PW

Precis tagit en PW med Spyker, underskattade dock vädret lite så det var sjukt varmt, jag tog ju på mig lite varmare kläder vilket gjorde att jah sedan svettades ihjäl och behövde ta av mig, men jag var ute i ca 40 minuter vilket var väldigt skönt.

Saker jag skall göra idag:
* mocka hagen
* redigera lite bilder
* lägga upp bilder på bloggen och fb
* tidsinställa inlägg till helgen
* fixa hos Zara
* kolla igenom min bok
* packa

Som jag skrivit innan skall familjen Palmgren + mormor åka till Danmark på lördag, vi är ju för många för att få plats i en bil så jag och Ida kommer sova hos mormor hela helgen.
Vi åker dit imorgon och så åker vi hem på söndag då mormor är bjuden på morsdag middag så jag har tänkt tidsinställa några inlägg, framförallt med bilder.

Nu har jag som ni ser på min lista lite att göra så jag har tänkt sätta igång nu, vi hörs, puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0