Regn

Nu är jag hemma igen, pappa och mamma släppte av mig hos Karin då dem skulle på något möte så jag fick gå hem alldeles själv i regnet, som tur är passade jag på att gå när det regnade som minst så jag slapp ösregn iallafall.

Rullan hade stått inne några timmar så jag kollade så att hon inte hade kliat ihjäl sig och sedan fick hon åka ut i hagen igen, som tur är hade hon låtit bli att klia sig mer än nödvändigt så hon var hel och fin.
För er som inte vet har Rullan sommareksem vilket gör att hon kliar sig på allt och alla, dem två senaste åren har varit dem bästa hittills tack vare några bra salvor som vi hittat så vi ber till gudarna att i år skall vara lika bra.

Släppte ut dem andra hästarna också och sedan mockade och bytte jag vatten.
Vi ska dit när mamma och pappa kommer hem från mötet också för att mocka resten av boxarna och byta ut hästar.

Nu ska jag gosa lite med Spyker och sedan får jag se vad jag hittar på, skulle behöva städa... ;)

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0