Så typiskt mig

Tror ni att jag gick och la mig efter att jag matat hästarna, haha nej självklart inte, så jäkla typiskt mig ;)
Var ju inte trött längre så jag och Malin kollade på en Nicholas sparks film, en ny vid namn Safe haven.
Grym film men kanske inte riktigt så bra som jag trodde den skulle vara men jag tipsar er verkligen att se den!

Gick upp ur sängen vid elva idag, åt frukost och sedan gick jag ut och solade, solade i en timma innan vi åkte bort till Karin för att mocka.
Nu är jag hemma igen och tar det bara väldigt lugnt, är nästan för varmt ute om man nu får säga så...

Puss



Kommentarer
sara

Kanske ska se till att ni kan ta hand om de djur ni redan har?

2013-05-13 @ 14:12:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0