Sol

O Jesus vilket väder! Hur härligt som helst men nu är nog regn och åska påväg...

Var borta hos Karin i morse/förmiddags och gav Adrix sin medicin, fyllde på vatten och matade hästarna. Hjälpte även Rickard ut så han kunde sitta ute i solen undertiden som vi höll på med hästarna.
Idag vilar Lixsa vilket är ganska skönt då det är så varmt.

Vid fem kommer mormor hit på middag vilket skall bli mysigt, vi skall grilla och äta god efterrätt :)

Har legat ute och solat sedan tolv så nu får det faktiskt räcka för idag, jag har väldigt svårt för att bränna mig men jag behöver ju inte överdriva ;)

Nu ska jag kolla på film, hoppas att ni har en toppen lördag!

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0