Thunderstorm

Hallå på er, hoppats att ni sovit gott!
Själv så vaknade jag av att åskan slog ner 100 meter ifrån mitt huvud och bara flög upp ur sängen, Haha det såg nog rätt roligt ut när jag kom ut flygandes helt ny vaken ur rummet ;)

Iallafall så var ju klockan bara halv åtta så jag lyckades somna om, pappa väckte mig vid tio så nu har jag bakat en rulltårta och ätit frukost. Om en timma ungefär kommer Tomas hit (farbror) på fika, han hade inget att göra idag så han åker hit ända från Anderstorp :)

Ikväll är det klassfest för Ida, vi har köpt massa gott som ska ner i picknickkorgen, jag ska göra en laxröra tillexempel.
Vi får hoppas att det inte regnar bara... För det är på en strand...
Men det blir nog kul!

Nu ska jag äta upp min frukost, puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0