Today

Varit helt upptagen hela dagen, var med mamma och Alex på sjukhusets imorse och sedan handlade vi, kom hem vid ett och då blev det lite lunch innan jag satte mig och började jobba på en design till min nya blogg.

Blev väl nöjd för stunden, men den är bara tänkt som en "undertidens" design fram tills jag har tagit alla kort som jag vill använda så så jätte noggrant är det ju egentligen inte.

Fick en kommentar om vad som hänt med inläggen som skulle handla om varför jag har/mår dåligt och jag har väl helt enkelt inte orkat ta tag i det än.

Dels för att jag inte fick någon respons ifrån er om det var en idé ni gillade eller om jag lika gärna kunde strunta i det, men också för att jag har haft tanken att starta en ny blogg ganska länge.
Planen med den nya bloggen är att allt gammalt, allt ont, skall lämnas kvar i denna bloggen och att den nya skall bli fräsch och glad.
Därför tänkte jag vänta med dem inläggen tills precis i slutet som ett bra avslut på den gammal tiden.

Kom nästan precis hem från Karin, hjälpte till att mata hästarna och myste med Rullan och Celika.
Nu ska vi äta mat så vi hörs senare.

Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0