Trött

Usch vad sjukt trött jag blev helt plötsligt, var hos Karin och mockade och passade även på att hälsa och ge en krya på dig blomma, åt rabarberpaj som Ida och hennes kompis bakat och nu är jag helt död.
Gick och la mig vid halv två inatt och blev ju som sagt väckt vid åtta imorse, gissar på att min kropp försöker säga åt mig att sova lite bättre och längre ;)

Pollenallergin är ju även i full gång, måste sova med öppet fönster då jag har Zara (våran katt) som nattgäst och vaknar alltid med röda ögon m.m
Det gör det inte heller bättre att alla grannar håller på att klippa gräset.

Okej nu ska jag sluta klaga, och kanske ta och sova lite så att jag blir på bättre humör ;)

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0