-

Vad jobbigt det är med rubriker... 

Hallå! 

Ja. Jag har läst ut the hunger games idag, grymt bra bok och helt klart värd att läsa på engelska också. 
Lagade lax till middag idag, blev riktigt gott och eftersom det var första gången jag lagade lax blev jag nöjd.

Har mått halv bra idag, varit seg i kroppen, haft ont i magen och mått små illa, Skulle gissa på att det är början till en hemsk mensvärk så det har varit kanon att tillbringa dagen i sängen med tända ljus och att läsa en bra bok.

Har även tittat på två filmer nu på kvällen, Pitch perfect och The Wolverine, bra filmer som jag rekommenderar er att se! 

Nu skall jag gå upp och lägga mig, imorgon väntar plugg och såång ;) 

Puss


Veckans schema, flyttade däremot dagens jogging runda till imorgon istället för det passade bättre. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0