08:04

God morgon! 

Nu skall ni få veta vad jag skall göra "hela" lördagen, jag skall åka till Sätila och hjälpa till i Ungdomsprojektet och måla m.m i deras framtida supercoola hus där dem skall umgås och ha kul :) 
Ida är jätte engagerad och tycker det är jätte kul och pappa håller på och bygger deras hemsida, så Ida skall med till Ikea och shoppa möbler till huset och pappa skall vara hemma och göra klart hemsidan. Så det blir jag, mamma och Alex som åker och sliter ;) 

KU igår var roligt, jag vet inte varför men mådde jätte dåligt och jag känner mig fortfarande små krasslig. Första timmarna satt jag och frös så att jag skakade, blev helt fläckig (som jag blir när jag fryser) på armar och händer och det gjorde ont att använda dem, sen helt plötsligt vände det och så blev jag jätte varm, blev helt illröd i ansiktet och även ögonen blev röda och det gjorde jätte ont i ögonen. Sjukt cp... 

Gick därför och la mig så fort mamma hämtar mig vid halv tolv, va helt kallsvettig och snurrig :s 

Känner mig bättre idag om man jämför med igår men jag känner mig inte helt som vanligt... 

Iallafall så vet ni hur det ligger till, har inte hunnit tidsinställa några inlägg men tror jag kan fixa något lite snabbt nu, men lovar inget. 

Vi hörs när vi hörs! 

Fotograf: Emma Palmgren (jag) 
Kamera: Nikon d40 
Copyright
Flaggstång :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0