1 - Tio fakta om mig.

1. Jag heter Emma Birgitta Palmgren.
2. Birgitta kommer efter min mormor och både jag och mamma heter det i andra namn.
3. Jag fyller år den 28 december men jag skulle egentligen fötts i januari.
4. Jag har tre små syskon som heter Alexander, Malin och Ida.
5. Jag har storlek 36/37 i skor.
6. Jag har blåa ögon.
7. Pappa är min förebild och jag älskar honom något otroligt. 
8. Jag går på ett distansgymnasium som heter Korr. 
9. Jag vill bli traumapsykolog när jag blir stor, jag kanske inte klarar av det men jag vill iallafall prova på det. 
10. Jag älskar att läsa. 





Kommentarer
penis

Du är så finfin Emma :)

Svar: Hihi, tack Lenis :)
Emma Palmgren

2013-11-05 @ 17:39:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0