10:24

Goder morgon på er! 

Sovit gott? Det har jag faktiskt gjort, vaknade inte när Ida gick upp imorse så blev lite förvånad när jag vaknade och såg en tom säng bredvid min. Ida sover som ni kanske förstod i mitt rum, hon vågar inte sova själv för tillfället och jag klagar inte för då blir det varmare i mitt lilla rum ;) 

Nu skall ni få höra, när vi flyttade in hade det varit en vattenläcka i köket därför fick vi välja en ny golv matta som några kom hit och fixade när vi hade bott här ett tag men vi har fortfarande inte fått diskmaskinen och skåpen under handfatet fixade men nu är det två män här och fixar det, äntligen :) 
Pappa hade kunnat fixa det för länge sen men eftersom det var en olycka var det mycket med försäkringar och så om jag inte minns helt fel och därför fick vi gott vänta. 

Hör dem prata nu (jag sitter i vardagsrummet med Spyker och äter pannkakor) och jag tror att det kommer bli bra, skall bli skönt med diskmaskin och framförallt att kunna lägga allt på sin plats. Diskmaskin har vi ju inte haft på ca tio år så det skall bli helt gudomligt att bara kunna stoppa in sin disk i diskmaskinen och trycka på start ;) 

Idag skall jag plugga samhällskunskap, taggad? Nej. Men det är bara att köra gärnet, hoppas att snickarna är antingen lagom tysta eller blir klara ganska fort, ljudisolerongen är inte den bästa så spelar ingen roll i vilken rum jag sitter och pluggar i, kommer troligtvis bli lite störd ändå. Men så länge det blir ett bra jobb och att köket snart är helt klart så är jag nöjd! 

Puss


Spyker mitt lilla hjärta. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0