11 – Någonting jag oroar mig för.

Döden. 

Jag vet inte varför, men på senaste tiden har det blivit ett jobbigt ämne. Jag kan ligga på kvällen och helt plötsligt få panik för att jag inte vet vad som händer sen, jag förstår ju att allt blir svart och att jag bara inte finns mer och den delen har och kan jag acceptera, den jobbiga biten är att veta att jag inte kommer vara kvar på jorden mer. 

Svårt ämne det här, men jag vet inte hur jag egentligen känner vilket gör det svårt att förklara.

Jag är inte rädd för döden, det är något som händer alla och det är 100% sant att alla har det gemensamt men det som känns konstig är att veta att jag någon gång inte kommer gå runt här på jorden. Det kan hända imorgon, om ett år, om femtio år eller längre fram i framtiden, och det är inget jag kan göra åt. 

Jaja, det är iallafall vad jag "oroar" mig för just nu. 




Kommentarer
Cornelia

Jag har faktiskt typ samma problem. Vad händer när allt blir svart lixom?
Kram

2013-11-14 @ 23:18:39
URL: http://taggadressyr.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0