12 november

God morgon! 

Vet inte riktigt vad jag skall skriva... Har inte sovit särskilt bra inatt så är sådär halv seg, Mamma är hemma idag, det ösregnar ute och jag känner bara för att lägga mig och kolla på en bra film under massa filtar... 

Men idag är tanken att jag skall läsa i min bok nu på förmiddagen och sedan plugga lite med Samhällkunskapen tror jag nog bestämt, hinner säkert ångra mig om och om igen men så får det nog bli. 

Nu skall jag läsa några bloggar och sedan gå upp och lägga mig och läsa i The hunger games :)

Puss

Så jäkla häftigt, tänk om jag kunde måla så... ;) 


Kommentarer
Sätilaryttaren

sv; vilken fin grej!
okej det kommer fler gånger =) Tack ändå!

2013-11-12 @ 11:06:43
URL: http://satilaryttaren.se
Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot

Riktigt cool målning

Svar: Eller hur, tänk om man kunde måla så... :)
Emma Palmgren

2013-11-12 @ 11:18:29
URL: http://stockholmsjenna.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0