15 – Min favorit årstid och varför.

Den här är lite kämpig men jag måste ändå säga Vintern :D 
Tycker egentligen om alla årstider men vintern är nog min absoluta favorit. 

Här får ni en lista på varför jag tycker om vintern: 

1. Snö
2. Varmchoklad i mängder 
3. Stearinljus
4. Ljusslingor 
5. Tomtar
6. Änglar 
7. Öppna paket
8. Pepparkakor
9. Godis
10. Maaaaten 
11. Min födelsedag!
12. Julafton 
13. Kalleankas jul
14. Tänd brasa 
15. Mössa, vantar och halsduk
16. Varma tofflor 
17. Åka pulka 
18. Glögg doften 
19. Nötter
20. Filtar 
21. Glitter 
22. Julgran 
23. Slå in paket 
24. Köpa paket till andra 
25. Jullov
26. Raggsockar
27. Rött 
28. Jullåtar 
29. Lucia 
30. Mysiga kläder 
31. Lurviga hästar

Och så vidare... Och så vidare... 

Vilken är din favorit årstid? :D 






Kommentarer
Evelinn Bladström

Våren ;D Varför då? Jo för att då kan man urskilja marken efter vintertiden, HEHE!! ;D

Svar: Jag måste ju säga att jag tycker om alla årstider, det finns något speciellt och vackert med dem alla, så jag förstår precis varför du valde våren ;D
Emma Palmgren

2013-11-18 @ 22:46:50
URL: http://evelinnbladstrom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0