Don't do it

Okej, detta med att pappa och Ida är hemma funkar mindre bra... ;) har fått gjort mycket men inte så mycket som har med skolan att göra, eller jag har ju läst om the great fire of London och börjat svara på frågorna på uppdraget så jag har fått gjort något iallafall. 

Har iallafall pratat med Therese om imorgon och om lite planer angående nästa vecka, får se om vi ses imorgon, hon är nämligen lite sjuk så det kan hända att vi får skjuta upp det till nästa vecka då planen är att åka in till nordstan och kolla på julmarknaden :D 

Har även pratat med pappa om stora grejer som förhoppningsvis skall ske till sommaren, längtar! 
Men det kan jag inte dela med mig om riktigt än, måste diskutera och planera det lite mer först. 

Nu skall jag lyssna på John Mayer och plugga engelska, vi hörs senare 

Puss

Rullan och Alex för flera jular sedan ;) 
Måste leta upp alla hästjulsakerna också... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0