4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Okej, min mål, drömmar och önskningar, skall skriva det kortfattat så att det inte blir för mycket text. 

• Resa
• Bli psykolog
• Prova på att vara traumapsykolog
• Gifta mig 
• Skaffa barn 
• Bo på landet 
• Ha hästar 
• Äga en boxer 
• Renovera och sälja hus/lägenheter
• Renovera en ladugård till ett hus 
• Ha katter som heter Muffins, Smultron, Hallon, Kitty och Missy. 
• Äga en stor version utav Rullan 
• Döpa mina barn till Charlie och Maya 
• Få långt blont hår 
• Äga en vit BMW 

Ja, här har ni några utav mina, drömmar, mål och önskningar, kan inte komma på något mer just nu men kommer jag på något jätte viktigt så skriver jag till det :) 

Har ni några mål, önskningar och drömmar som ni vill dela med er av? 






Bilder från we<3it

Fotograf: Emma Palmgren
Kamera: Nikon d40 
Copyright 
Älskade London  


Fotograf: Anders Palmgren 
Kamera: Nikon d40 
Copyright 
Påväg hem från Danmark 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0