5 – En låt som får mig att gråta.

Just nu vet jag faktiskt inte, allt beror ju på vilket humör jag är på och så... Men jag kan komma på två låtar. 

En låt är Every Rose Has It's Thorn med Miley Cyrus, egentligen är den inte så sorglig och jag börjar inte gråta om jag lyssnar på den nu, men den lyssnade jag mycket på efter att Batman blivit dödad så den betyder mycket för mig. 

Sedan har jag en annan låt som jag blir väldigt ledsen av att höra, jag lyssnar inte ens på den längre trots att den var en av mina favorit låtar för ca ett år sedan. Egentligen är den inte särskilt sorglig utan bara väldigt vacker, eller, texten är egentligen sorglig men när jag lyssnade på den förr var den bara en glad låt, nu är den sorgsen. Svårt att förklara men det handlar egentligen om minnen och om en person som jag tycker mycket om och saknar, än om själva låten. 
Så den låten tänker jag inte skriva vad den heter, betyder fortfarande för mycket. 

Har ni några låtar som betyder mycket för er? 

Puss 



Bilder från We<3it 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0