6 – Typ av killar jag faller för.

Svår fråga det här, men jag skall försöka förklara så gott det går ;) 

Först och främst har jag ingen direkt "typ", jag kan inte sätta alla killar jag gillat i en och samma kategori för alla har varit så olika. Men det handlar mer om hur dem är mot mig, tyvärr har jag nästan bara gillat väldigt slutna killar och eftersom jag är väldigt sluten själv så blir det ibland lite jobbigt. 

Som tex, Jag tycker inte om att prata om mina problem och känslor med andra, men det är lättare att prata med en person som jag tycker om som kompis och inget mer, men om det är någon jag verkligen tycker om så blir det svårare att prata om dem allra privataste grejerna och jag behöver att den jag tycker om kan säga att den tycker om mig först så att jag slipper kasta mig ut för stupet. 
Därför blir det ju jobbigt om den andra personen är likadan när det gäller det... 

Efter att jag skrivit och läst igenom det jag precis skrivit kan jag säga att skillnaden är att jag kan börja gilla vem som helst istort sätt, spelar ingen roll om han är utåtriktad eller sluten, men det blir alltid så att jag blir kär i en sluten kille... 

Så ja, det enda jag kan komma på är att jag har en tendens att kära ner mig i lite slutna killar, killar som är som mig när det gäller känslor egentligen, men att jag kan börja gilla vem som helst. 

Egentligen så vill jag bli kär i någon som vågar säga var den känner för mig m.m så jag vet inte vad det är som gör att jag inte gör det. Den personen kanske blir för olik mig? Ingen aning faktiskt ;) 

Utseende mässigt har jag absolut ingen typ, personligheten är viktigast men det är självklart att utseendet spelar roll eftersom det är det man lägger märke till först...

Men nu vet ni, var sjukt svårt att förklara men jag hoppas att nu fattar :) 

Puss

Bjuder på några bilder på några snygga killar... 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0