EN MÅNAD!

Idag är det exakt en månad kvar tills jag fyller arton år, blandade känslor men mest så känner jag mig förväntansfull och glad :D 

Skall bli kul, har inga direkta planer men bara lite idéer, skall självklart ha släktkalas någon dag vilket hör till men annars så skall jag prata mer med Therese imorgon :) 

Däremot kommer jag inte stressa med körkort bara för att jag fyller arton, jag är inte intresserad av det än och jag tycker att körkort är en så stor och viktig sak att jag inte vill göra det bara för att få det gjort och bara för att alla andra har det, jag tänker vänta med att göra det tills jag vill och faktisk behöver det. Körkorts processen skall i mina ögon vara rolig och förväntansfull och det är det i dagsläget inte, jag är inte redo helt enkelt :) 

Är ni arton? Om inte, är ni yngre eller äldre? :) 


Haha jag har typ lika långt hår på bilden när jag är liten och nu, mycket ljusare hår på första bilden dock... Återstår att se vad som händer i framtiden ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0