Följande dagar


Såhär ser mina resterande dagar ut denna veckan, imorgon skall jag in till Göteborg med Therese som sagt, skall kolla på julmarknaden i nordstan, har inga pengar alls men det skall bli mysigt att få lite julkänsla :) 

På lördag måste jag och Malin åka och köpa lusselinnen (heter väl så?...), ni vet sånna klänningar som man har när man är lucia, tärna eller stjärngosse i Lucia tåget, vi har ju växt en hel del sedan vi senast hade på oss en sådan klänning och jag vill gärna att den skall räcka längre än till knäna ;) 

Förövrigt så längtar jag ihjäl mig tills vi skall julpyssla! Åh vad kul och mysigt det skall bli, första julen i nya huset :D 

Puss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0