Fredag

Idag är en bra dag, en riktigt bra dag faktiskt! 

Har läst ut bok nummer åtta i Natten hus serien, inte jätte kul egentligen men kan inte sluta läsa. Har pluggar i någon timme och jag förstår faktiskt, lite lättare då ;) 

Nu är jag snart färdig fixad inför en eftermiddag/kväll med Therese! Skall bara kleta på lite mascara och sen är jag redo :) 
Therese ska på möte nu vid ett så vi gissar på att vi är påväg till Göteborg vid två tiden så innan dess hinner jag plugga lite till. 

Blir att gå runt i Nordstan, vi funderar även på att åka en stund till Liseberg men det bestämmer vi där och jag har med mig kameran så klart, kommer bli kanon :)

Nu skall jag fixa det sista som har med mig och göra och sedan plugga vidare. 

PUSS

Gårdagens middag gjord av mig, inget mindre än tacorullar :) riktigt gott! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0