Freedag, woho!

Hallå! 

Har en händelserik och rolig helg framför mig, redan lite nervös men det kommer bli kanon. 
Imorgon är det samling i Hyssna kyrka vid tio och sedan är det träning ända fram tills konserten klockan 18:00 (tror det är 18:00...) och på söndag går bussen in till Göteborg vid 13:28 och så är det samma visa som det är på lördagen...

Idag kommer Therese hit, vet inte vad vi hittar på men hon har med sig go fika och jag har bakat kladdkaka, har även tänkt fixa chokladbollar för det har jag varit sugen på i flera dagar nu, så det blir nog mysigt :) 

Innan Therese kommer skall jag fixa iordning pytte i mitt rum, tvätta håret, baka chokladbollar och läsa lite i min bok, men nu skall jag fixa lite inlägg till bloggen och läsa lite bloggar. 

Puss

Spyker är... Söt? Typ. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0